АНГЛІЙСЬКА МОВА
З метою виявлення рівня знань, умінь та навичок володіння англійською мовою, набутих учнями протягом 2021-2022 навчального року у грудні місяці було проведено моніторинг з англійської мови у 9,10-х класах. Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою.
У 9-му класі була проведена контрольна робота, що включало такі види мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів навчилися сприймати текст на слух, розуміти зміст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдань. Під час виконання робіт учнями 9-му класу були допущені такі помилки:
- невміння оперативно відокремлювати ключові слова;
- невміння синтезувати зміст речень;
- запам’ятовувати загальний зміст речень.
Допущені помилки свідчать про те, що вчителю 9-го класу необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок відокремлння ключових слів, вмінню синтезувати зміст речень.
У 10-му класі була проведена комплексна контрольна робота, яка включала в себе 5 завдань: на встановлення відповідності, складання речень відповідно даній ситуації за зразком, перевірка навичок читання – текст з пропусками та банком фраз для заповнення пропусків, перевірка знань рівня сформованості граматичних навичок, писемне висловлювання. Аналіз виконаних робіт показує, що 2 учнів оволоділи граматичним матеріалом з англійської мови на високому рівні. Однак є учні, які не в повному обсязі оволоділи достатніми навичками писемного висловлювання та контрастуванням простого доконаного часу та тривалого доконаного часу.
Під час виконання робіт учнями 10-го класу були допущені такі помилки:
- неправильне контрастування простого доконаного часу та тривалого доконаного часу;
- написання писемного висловлювання.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому, достатньому та середньому рівнях. Проте, допущені помилки свідчать, що вчителям 10-го класу необхідно приділяти більше уваги формуванню в учнів навичок розпізнавання часів англійської мови за словами-індикаторами (обставинами часу), орфографічним правилам англійського правопису та правилам порядку побудови речень, формуванню уважності, зосередженості.
Клас | ПІБ вчителів | К-сть учнів | Писали роботу | Рівні | % якості | |||
Високий | Достатній | Середній | Низький | |||||
9 | Ленець Л.О. | 12 | 10 | - | 4 | 4 | 2 | 40% |
10 | Кондратенко Н.М. | 7 | 6 | 2 | - | 3 | 1 | 33% |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
З метою виявлення рівня знань з історії України, набутих учнями протягом 2021-2022 навчального року у грудні місяці було проведено моніторинг знань з історії України у 9,10-х класах.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою.
У 9-му класі була проведена контрольна робота, що включало такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, запитання на встановлення хронологічної послідовності, запитання на встановлення відповідності. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді. Під час виконання робіт учнями 9-го найбільшу складність викликали:
- завдання на встановлення хронологічної послідовності;
- завдання на встановлення відповідності.
У 10-му класі була проведена тестова контрольна робота, що включала запитання із вибором однієї відповіді та запитання на встановлення відповідності. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді. Під час виконання робіт учнями 10-го класу найбільшу складність викликали завдання на встановлення відповідності.
Результати контрольних робіт свідчать, що програмовий матеріал учнями засвоєно на високому, достатньому та середньому рівнях.
Допущені помилки свідчать про те, що вчителю 9-го та 10-го класів необхідно приділяти більше уваги на розв’язування хронологічних задач, покращення навичок розуміння перебігу історичного процесу на українських землях і змісту подій, також треба покращити вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Клас | ПІБ вчителів | К-сть учнів | Писали роботу | Рівні | |||
Високий | Достатній | Середній | Низький | ||||
9 | Пишневська О.М. | 12 | 10 | - | 4 | 5 | 1 |
10 | Пишневська О.М. | 7 | 6 | 2 | 4 | - | - |
МАТЕМАТИКА
З метою виявлення рівня знань з математики, набутих учнями протягом 2022-2023 навчального року у травні місяці було проведено моніторинг знань з математики у 5-11 класах.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів оволоділи уміннями та навичками на середньому та достатньому рівнях, передбаченими навчальною програмою.
У 5-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, задача на обчислення площі та вираз на декілька дій. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді.
Під час виконання робіт учнями 5-го класу найбільшу складність викликали:
- завдання на обчислення площі (діти не знають формули);
- вираз з дробами на декілька дій.
У 6-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, задачі на пропорції та периметр, рівняння. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді, знайшли значення виразу та периметр прямокутника.
Під час виконання робіт учнями 6-го класу найбільшу складність викликали:
- розв’язування рівнянь;
- задачі на пропорцію.
У 7-му класі була проведена контрольна робота, що включала запитання із вибором однієї відповіді, завдання на знаходження кутів, дії зі степенями, завдання із множниками та на формули скороченого множення, система лінійних рівнянь. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді та на знаходження кутів, дії зі степенями.
Під час виконання робіт учнями 7-го класу найбільшу складність викликали:
- завдання на формули скороченого множення;
- розкладання на множники;
- розв’язання системи лінійних рівнянь.
У 8-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, задачі на знаходження площі прямокутника та паралелограма, завдання на знаходження кутів ромба, розв’язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта та дробово-раціональних рівнянь. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді, знайшли площі прямокутника та паралелограма, розв’язали квадратні рівняння за теоремою Вієта.
Під час виконання робіт учнями 8-го класу найбільшу складність викликали:
- розв’язування дробово-раціональних рівнянь;
- знаходження кутів ромба.
У 9-му класі була проведена контрольна робота, що включала запитання із вибором однієї відповіді, розв’язування системи рівнянь графічно та способом додавання, завдання на арифметичну та геометричну прогресії та знаходження кута між векторами та координати вектора. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді, розв’язали систему рівнянь та знайшли координати вектора.
Під час виконання робіт учнями 9-го класу найбільшу складність викликало завдання на знаходження кута між векторами.
У 10-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, рівняння дотичної до графіка функції та завдання на дії зі степенями та векторами. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді, завдання зі степенями.
Під час виконання робіт учнями 10-го класу найбільшу складність викликало рівняння дотичної до графіка функції.
У 11-му класі була проведена контрольна робота, що включала запитання із вибором однієї відповіді, завдання на розміщення прямих у просторі, завдання на знаходження довжини відрізка, дії із коренями та степенями, рівняння дотичної до кола функції та задача на арифметичну прогресію. Під час виконання робіт учнями 11-го класу найбільшу складність викликали:
- завдання на дії із коренями і степенями;
- рівняння дотичної до кола функції;
- задача на арифметичну прогресію.
Допущені помилки свідчать про те, що вчителям математики необхідно приділяти більше уваги на розв’язування систем рівнянь, задач на арифметичну, геометричну прогресії та пропорцію.
Результати контрольних робіт
Клас | ПІБ вчителів | К-сть учнів | Писали роботу | Рівні | % якості | |||||
Високий | Достатній | Середній | Низький | |||||||
5 | Ольга Полуян | 11 | 7 | - | 2 | 3 | 2 | 20 % | ||
6 | Галина Ковтун | 13 | 12 | 1 | 7 | 4 | - | 80% | ||
7 | Галина Ковтун | 12 | 8 | - | 2 | 6 | - | 20 % | ||
8 | Галина Ковтун | 8 | 7 | - | 2 | 5 | - | 20 % | ||
9 | Ольга Полуян | 8 | 8 | 1 | 2 | 4 | 1 | 30 % | ||
10 | Галина Ковтун | 7 | 4 | 1 | 1 | 2 | - | 20 % | ||
11 | Галина Ковтун | 6 | 4 | 2 | - | 2 | - | 20 % |
УКРАЇНСЬКА МОВА
З метою виявлення рівня знань з української мови, набутих учнями протягом 2023-2024 навчального року у травні місяці було проведено моніторинг знань з української мови у 7-11 класах.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів оволоділи уміннями та навичками на середньому та достатньому рівнях, передбаченими навчальною програмою.
У 7-му класі була проведена контрольна робота у вигляді диктанту. Текст диктанту містив 120 слів. З написанням тексту учні справилися задовільно. При написанні диктанту були допущені типові помилки:
- розділові знаки в кінці речення, при однорідних членах речення, при зворотах;
- написання прислівників та прийменників.
У 8-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді, завдання на встановлення відповідності та синтаксичний розбір речення. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді.
Під час виконання робіт учнями 8-го класу найбільшу складність викликали:
- правила про розділові знаки при звертаннях та вставних словах;
- правила про розділові знаки при узагальнюючих словах.
У 9-му класі була проведена контрольна робота у вигляді диктанту. Текст диктанту містив 120 слів. З написанням тексту учні справилися задовільно. При написанні диктанту було допущено типові помилки:
- написання власної назви;
- написання прислівників і складних прикметників;
- пунктограми при прямій мові.
У 10-му класі була проведена контрольна робота, що включала такі види завдань: запитання із вибором однієї відповіді та творчого завдання. Аналіз виконаних робіт показує, що більшість учнів найкраще виконали завдання із вибором однієї відповіді.
Під час виконання робіт учнями 10-го класу найбільшу складність викликало творче завдання.
У 11-му класі була проведена контрольна робота, що включала запитання із вибором однієї відповіді, завдання на синтаксичний розбір речення та складання висловлювання за визначеною темою. Під час виконання робіт учнями 11-го класу найбільшу складність викликали:
- завдання на синтаксичний розбір речення;
- складання власного висловлювання.
Допущені помилки свідчать про те, що вчителям української мови та літератури необхідно приділяти більше уваги на вивчення розділових знаків при різних умовах та на орфограми, а також на синтаксичний розбір речення.
РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
Клас | ПІБ вчителів | К-сть учнів | Писали роботу | Рівні | % якості | |||||
Високий | Достатній | Середній | Низький | |||||||
7 | Світлана Яковенко | 14 | 11 | - | 3 | 7 | 1 | 30 % | ||
8 | Світлана Яковенко | 11 | 7 | - | 1 | 5 | 1 | 10 % | ||
9 | Інна Бондарено | 8 | 5 | - | 1 | 3 | 1 | 10 % | ||
10 | Інна Бондарен | 7 | 5 | 1 | - | 3 | 1 | 10 % | ||
11 | Іван Расько | 7 | 4 | - | 2 | 2 | - | 20 % | ||
Коментарi