Результати моніторингу обізнаності з явищем

булінгу у Миколаївському ЗЗСО

Метою опитування, яке проводилося в кінці 2022-2023 навчальному році, було побачити рівень обізнаності учнів з питань

булінгу у закладі освіти, дізнатися, чи це явище є актуальним для

них, чи знають вони як захищатися від цькування та ще раз нагадати

учням, що слід відстоювати свої права. /Files/images/bulng/71604-стоп-булінг-360х360-128грн-min.png

Опитування було стислим та

лаконічним, щоб не перевантажувати увагу та зайняти мінімум часу.

З результатів видно, що більшість учнів знайомі з поняттям

булінгу, вміють відрізнити його від звичайного конфлікту (40,7%

булінг – це систематичне цькування). Та є й такі, що плутають ці два

явища, та явище агресії теж називають булінгом. Учні стверджують, що

знають як захиститися та куди звернутися у випадках булінгу. Та деякі

з них не вірять, що це спрацює.

/Files/images/bulng/images.jpg

Серед причин, які змушують дітей вести себе як агресор,

найчастіше опитані називають: спробу самоствердитися – 37%, власну

невдоволеність життям – 17,9%, захисна поведінка - 16,2%,

жорстокість як потреба (коли страждають інші – їм добре) – 14,5%,

наслідування поведінки дорослих - 11,6%.

Втішає свідома позиція учнів, які вважають, що спільна

боротьба з цією проблемою, дозволить її подолати або хоча б зменшити

– 62,6%

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.