Повернутися до звичайного режиму

ПЛАН заходів проведення акції

«16 днів проти насилля» в Миколаївському ЗЗСО І –ІІІ ст. Роменської міської ради Сумської обл. з 25.11 по 10.12.24 р.

/Files/images/psiholog/468503674_1080763176918925_1415080613533955452_nп.jpg /Files/images/psiholog/468501981_1080763276918915_6733898679075264739_nм.jpg

Назва заходу Учасники освітнього процесу Дата проведення Відповідальний
1. Рекомендації для батьків «Як захистити дитину від булінгу в школі» батьки 25.11 Практичний психолог
2. Година спілкування «Діти проти насильства» 5 клас 25.11 Практичний психолог
3. Заняття з елементами тренінгу «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» 6 клас 26.11 Практичний психолог, педагог соціальний
4. Виховні години «Подорож країною добра» 2 – 4 клас 27.11 Класоводи
5. Година психолога «Твори добро» 4 клас 29.11 Практичний психолог
6. Година психолога «Вчимося доброзичливому спілкуванню» 3 клас 30.11 Практичний психолог
7. Заняття на тему «СНІД – загроза 21 століття» 9-11 клас 02.12. Класні керівники
8. Година спілкування «Попередження насилля у сучасному суспільстві» 11 клас 03.12 Педагог соціальний
9. Виховна година «Ми – проти булінгу» 7 клас 04.12 Педагог соціальний
10. Виховна година «Урок доброти до Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями» 5-8 клас 04.12 Класні керівники
11. Година спілкування «Як не стати жертвою торгівлі людьми» 8-11 клас 05.12 Практичний психолог
12. Юридичний компас «А чи знаєте ви?» 8 клас 09.12 Вчитель історії, правознавства
13. Правовий діалог «Твої права – твоя фортеця» 9 клас 10.12 Вчитель історії, правознавства

Всесвітній День психічного здоров'я

/Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-20-07-984.jpg

/Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-22-01-078.jpg

/Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-22-01-154.jpg /Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-22-01-218.jpg /Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-22-01-288.jpg /Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-22-01-346.jpg

/Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-37-57-803.jpg

/Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-38-18-769.jpgГодина психолога з учнями 3 класу "Чарівний світ емоцій" /Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-38-51-383.jpg /Files/images/psihchne_zdorovya/зображення_viber_2024-10-09_12-39-31-376.jpg

Проєкт "Завжди поруч"

6 квітня 2023 р. практичним психологом Миколаївського ЗЗСО I –III ст. було проведено заняття «Професійне здоров’я педагога, як ресурс особистісного розвитку » з педагогічним колективом школи. В процесі роботи особливу увагу приділили до поняття стресу, як особливого ризику для професійного здоров’я та особистісного благополуччя вчителя в умовах сьогодення.

/Files/images/зображення_viber_2023-04-07_09-40-24-700.jpg /Files/images/зображення_viber_2023-04-20_10-27-25-675.jpg

Педагоги оцінювали свій емоційний стан, виконували вправи на знаходження власних ресурсів для психоемоційної стабілізації в ситуаціях стресу.

/Files/images/зображення_viber_2023-04-20_10-27-02-101.jpg

Як підтримати підлітка під час війни:

Підлітки зазвичай доволі гостро переносять будь-які кризові ситуації, івійна, звіно, не виключення. Дітям старшого віку зараз дуже складно, адже вони уже розуміють, що відбувається, але ще не мають достатньо життєвого досвіду, щоб ефективно боротися зі своїми емоціями. Нам всім зараз дуже складно, але нашим підліткам– особливо непросто.

Отже, під час війни та непростих життєвих ситуацій, які вона провокує, по відношенню до підлітків психологи радять:

►Говорити і слухати.А головне чути те, що дитина розповідає: про свої думки, почуття, сприйняття ситуації. Варто пояснитии підлітку все, що відбувається, враховуючи його вік і знання.

►Дозволити емоціям бути. Психологи радять не приховувати від підлітка свої справжні почуття, бо він все одно здогадається про них і буде відчувати себе обманутим. Тож переживати і плакати перед дитиною старшого віку– абсолютно це нормально. Проте не варто робити це дуже часто, бо така поведінка може спровокувати депресію: як у вас, так і у дитини. Варто дозволити емоціям вийти, а потім спробувати налагодити рутинне життя.

/Files/images/0426b56-internet-dytyna-755.jpg

►Плануватимайбутнє. Не бійтеся разом мріяти та планувати, що будете робити після війни. Такі роздуми та розмови надихають і стабілізують, а також додають впевненості у майбутньому.

►Дивитися разом улюблені фільми.Психологи радять обирати життєствердні фільми, які здатні подарувати відчуття надії. Дивіться разом, обійнявшись, а потім обговорюйте побачене. Нагадуйте дитині, що після війни обов'язково знову буде нормальне життя.

/Files/images/изображение_viber_2022-01-21_09-11-29-306.jpg

►Читати вголос. Це заняттядає відчуття захищеності та спокою. Тільки не читайте тривожні новини, краще читайте книжку з цікавим, а головне "мирним" сюжетом.

►Заохочуватиспілкуватисяз однолітками.Через стрес дитина може стати закритою і не бажати спілкуватися з однолітками. Та це шкідливо для її психіки і розвитку. Для більшості підлітків спілкування з друзями є дуже важливим. Тож варто усіляко сприяти цьому і використовувати будь-який шанс на спілкування дитини з друзями. Оптимально, щоб це було спілкування офлайн, але якщо немає такої можливості, онлайн-спілкування теж буде корисним, не варто йому перешкоджати.

►Долучатипідлітків до допомоги іншим.Це дуже важливо, щоб дитина відчула свою соціальну значимість. Але робити це треба за умов максимальної безпеки для неї.Можна долучатися до допомоги разом з підлітком, так він відчує вашу підтримку і турботу.

►Будьте уважними до змін у поведінці дитини. Одразу звертайтеся до психолога (у сьогоднішніх умовах підійде і онлайн-консультація), якщо побачите у дитини ознаки ступору, апатії, депресії чи посттравматичного розладу.

Поради практичного психолога учням/Files/images/zno/Без названия.jpg

«Як психологічно підготуватися до ЗНО»

Випускники, які готуються до іспитів, часто починають впадати у крайнощі. Одні цілодобово вчать і повторюють матеріал, відмежуються від навколишнього світу, ретельно готують шпаргалки і випивають не один літр кави. Інші насолоджуються відпочинком, байдужістю до майбутнього, зрідка гортаючи сторінки підручника, і втішаються тим, що може, пощастить.

Але наближення експериментальної ситуації ( тестування) нервує і одних, і інших. Думки плутаються, пам’ять не витримує навіть простих і зрозумілих речей. Хочеться працювати швидше, але нічого не виходить, тобі вже не допомагає ні кава, ні улюблена музика, а ще рідні та дорослі прискіпуються питаючи чи все вже вивчив. Тоді настрій взагалі зникає, бажання вже скоріше написати тест і бути вільним.

Ось такі бувають негаразди з підготовкою до тестування, де найважливіше самостійне навчання та самостійна розумова праця.

Як правильно організувати роботу і відпочинок під час підготовки ЗНО

1. Заздалегідь облаштуй своє робоче місце так, щоб тебе нічого не відволікало від навчання, а всі потрібні предмети були напохваті.

2. Перш ніж починати роботу, усвідом, що ти повинен зробити, скільки це має забрати часу, визнач порядок роботи.

3. Плануючи графік занять, пам’ятай, що найвища продуктивність праці настає через 20-30 хвилин після початку роботи. Найскладніші завдання доцільно виконувати саме тоді. Простіші й цікавіші – наприкінці. Проте якщо тобі важко, починай роботу з цікавішого.

4. Намагайся у процесі роботи дотримуватися визначеного графіка.

5. Починай роботу, відпочивши. Найкращий відпочинок -1.5 -2 години сну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству. Але не більше, інакше знову втомишся.

6. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути 5-10 хвилин перерви через кожні 40-50 хвилин напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи. Не роби відпочинок тривалим.

7. Якщо якесь завдання не можеш виконати одразу, не розгублюйся, спробуй повторити за якийсь час.

8. Май на увазі розпочинати розумову роботу варто не раніше ніж через 20-30 хвилин після прийому їжі ( обіду, чи перекусу). Перед підготовкою з’їж чорного шоколаду ( він допомагає клітинам мозку працювати краще) а значить запам’ятовування буде кращим.

9. Не втрачай почуття впевненості у власних силах.

10. Тримайся на позиції переможця, але не бійся й поразок.

11. Ніколи не намагайся отримати все і відразу. Пам’ятайте, що успіх – це насамперед праця. Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.

12. Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують. Хочеш, щоб тебе любили люди – полюби їх сам. Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нетерпимі до чужих думок люди? То чому, якщо ти саме такий, повинні любите тебе?

13. Полюби себе сам. Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркалі. Просто стався з повагою до свого організму, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

14. Не витрачай свої сили одразу у всіх напрямках. Вибери кілька предметів для себе і наполегливо вивчай, повторюй складніше. Потім переходь до більше легших завдань.

15. Якщо щось не виходить, шукай допомоги. Не мовчи. Не приховуй. Скажи, що тебе турбує. І у тебе все владнається.

Пам’ятайте – перемога не завжди приходить до найсильнішого чи найспритнішого, але рано чи пізно вона приходить до того, хто повірить у себе.

- Якщо ти думаєш ,що програєш, то програєш.

- Якщо ти думаєш, що не зможеш, то не зможеш.

- Якщо ти не хочеш, але боїшся, то не досягнеш мети.

- Якщо ти чекаєш на невдачу, вона прийде до тебе.

- Успіх завжди з тим, хто його прагне.

- Справжній двобій відбувається у твоєму розумі.

- Якщо ти думаєш про перемогу, то переможеш.

- Повір у себе, щоб виграти.

/Files/images/20210412_095040.jpg

З 12 по 16 квітня 2021 року в Миколаївському ЗЗСО I-III ступенів пройшов дистанційний Тиждень психології під гаслом «Щастя – це те, що ми самі творимо у своємусерці!..».

Мета заходу - розширення знань учнів із психології, підвищення їх психологічної компетентності, рівня довіри між учасниками освітнього процесу, а також сприяти розвитку їх особистості,здорового способу життя, збагачення знань про внутрішній світ власної особистості та особистості інших людей, прагнення до самопізнання, розкриття творчого потенціалу школярів.

/Files/images/20210412_095208.jpg

У рамках тижня проведеніДні Щастя йПочуттів,Пізнання, Дружби
і Доброти.

/Files/images/20210412_095833.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 324

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.