Річний звіт


про діяльність Миколаївського закладу освіти

I-III ступенів Роменської міської ради Сумської області

у 2023/2024 навчальному році

Робота Миколаївського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Роменської міської ради Сумської області у 2023-2024 навчальному році була спрямована на реалізацію положень Конституції України, на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої освіти», Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2023 р. № 462 – «Про впровадження нових стандартів початкової освіти", включає положення про інтеграцію цифрових технологій в освітній процес», Наказу МОН України від 11 липня 2023 р. № 754 – стосується оновлених правил атестації педагогічних працівників, включає критерії для підвищення кваліфікації в умовах нових освітніх стандартів, Наказу МОН України від 02 червня 2023 р. № 663 – затверджує нові освітні програми для середніх шкіл, з урахуванням вимог щодо профільного навчання та розвитку ключових компетентностей, Указу Президента України від 14 липня 2023 р. № 344/2023 – «Про національну стратегію розвитку освіти на період до 2030 року», яка акцентує на підвищенні якості навчання в умовах воєнного стану, Постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», Постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Державного стандарту базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти), створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної освіти, вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, утвердження високого статусу педагогічних працівників у суспільстві.

У 2023-2024 навчальному році педагогічний колектив закладу продовжував працювати над реалізацією педагогічної проблеми: «Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування ключових компетентностей учнів на основі використання методів активного навчання та виховання», методичної проблеми: «Соціалізації особистості здобувача освіти через створення сприятливого освітнього середовища в умовах Нової Української Школи» та виховної проблеми: «Гармонійне поєднання різноманітних засобів, форм виховання на основі гуманістичного осмислення внутрішнього світу особистості».

Основні напрями роботи школи у 2023-2024 навчальному році:

- удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу;

- створення умов для варіативності навчання й ужиття заходів щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес, продовження роботи НУШ, інклюзивного навчання;

- робота над реалізацією нових навчальних планів з урахуванням нових стандартів освіти;

- залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю закладу освіти;

- розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження профільного навчання;

- здійснення дистанційного та змішаного навчання в умовах воєнного стану.

Мережа класів та контингент учнів

Педагогічним колективом закладу проводиться робота щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початок 2023-2024 навчального року у закладі було відкрито 11 класів. Середня наповнюваність:

у 1 –4 класах – 7 учнів

у 5 –11 класах – 10 учнів

У 5 та 6 класах навчалися 2 учениці за інклюзивною формою навчання, відповідно у закладі працювали 2 асистенти вчителя. У 2023-2024 навчальному році працювало 4 групи подовженого дня, які відвідувало 28 учнів початкових класів. Групи працювали за рахунок державного бюджету. Для роботи ГПД було надано навчальні кабінети. Діти, які відвідували ГПД, дотримувалися режиму роботи закладу. Заклад працював у очному режимі, 8 учнів тимчасово перебували за кордоном та навчалися за дистанційною формою навчання, 1 учениця також навчалася за дистанційною формою.

Кількість учнів на початок нового навчального року становила - 101 учень.

Для забезпечення своєчасного й у повному обсязі обліку дітей шкільного віку та учнів, на виконання ст. 53 Конституції України, ст. 13 Закону України «Про освіту», ст.37 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», керуючись п.п.3.6. ч.1ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою контролю за здобуттям учнями повної загальної середньої освіти в мікрорайоні, вчителями школи було проведено облік дітей та підлітків шкільного віку, було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку, які проживають за територією обслуговування закладу.

Адміністрацією та педагогічним колективом закладу було:

- складено список дітей майбутніх першокласників на 2024/2025 навчальний рік;

- складено та подано до відділу освіти статистичні звіти за затвердженими формами про кількість дітей і підлітків шкільного віку території обслуговування школи;

- складено та подано до відділу освіти статистичний звіт Форма ЗНЗ, ЗНЗ-1;

- перевірено списки дітей і підлітків шкільного віку з вадами розумового та фізичного розвитку, які повинні навчатися у закладах освіти для дітей, що потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації.

Робота з кадрами

Упродовж року заклад освіти в основному був забезпечений кадрами.

У закладі на кінець 2023-2024 навчального року працювало 33 працівника. Із них 22 – педагогічні працівники, 11 – технічних працівників та обслуговуючий персонал: директор – 1 ставка; заступник директора з навчально-виховної роботи – 1 ставка; бібліотекар – 0,25 ставки; асистент вчителя – 2 ставки; педагог-організатор – 1 ставка. Серед педагогічних працівників 4 педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, 13 мають І кваліфікаційну категорію, 3 педагоги мають II кваліфікаційну категорію, 2 педагогів – 11-й тарифний розряд. Серед зазначених вище педагогічних працівників 4 мають педагогічне звання «старший учитель».

Якісний склад вчителів-предметників має наступний розподіл за кваліфікаційними категоріями:

1 Вища категорія 4 18 %
2 11 тарифний розряд 2 10 %
3 ІІ категорія 3 13 %
4 І категорія 13 59 %
5 «Старший учитель» 4 18 %

У школі упродовж 2023/2024 навчального року працювало:

- вчителів, що отримують пенсію за віком – 3 осіб.

Таким чином, в школі проводилась системна робота по забезпеченню освітнього процесу кваліфікованими кадрами, проводилась робота з соціального захисту учителів. У наступному навчальному році слід посилити роботу з питань:

- 100%-го забезпечення школи педагогічними кадрами відповідно до фаху;

- працювати в напрямку омолодження педагогічного колективу;

- працювати в напрямку забезпечення соціального захисту вчителів;

- знаходити можливості для матеріального стимулювання якісної роботи педагогів.

Упровадження мовного законодавства

У 2023-2024 навчальному році в закладі освіти реалізовувалися практичні заходи щодо впровадження мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Відповідно до вимог статті 10 Конституції України у школі систематично проводилася робота щодо забезпечення державної політики всіх рівнів та дотримання чинного законодавства. Освітній процес здійснювався державною мовою.

Основними найважливішими напрямки діяльності педагогічного колективу закладу освіти були:

- створення національної системи виховання та освіти, орієнтованої на духовно вільну, творчу, гармонійно розвинену особистість національно свідомих громадян;

- забезпечення умов для постійного перебування школярів під впливом духовної культури українського народу з метою розкриття та розвитку їх природних здібностей;

- залучення дітей раннього віку до культури та історії свого народу;

- створення умов для перебування учнів під безпосереднім формуючим впливом україномовного середовища;

- здійснення естетичного та емоційного розвитку дітей засобами народного мистецтва та різноманітних видів усної народної творчості.

- заклад освіти проводить набір дітей в 1-й клас лише з українською мовою навчання;

- школа працює за навчальним планом з українською мовою навчання;

- при складанні навчального плану в поточному навчальному році були використані додаткові години з варіативної складової на вивчення: української мови у 5-9 класах;

- державною мовою викладаються всі навчальні дисципліни інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти;

- учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає;

- всі члени педагогічного колективу школи володіють державною мовою на належному рівні та постійно працюють над підвищенням культури українського мовлення, через систему самоосвітньої роботи;

- діловодство та ведення шкільної документації, взаємовідносини з державними, громадськими організаціями ведеться виключно державною мовою;

- державною мовою проводяться засідання педагогічної ради, ради закладу, виробничі наради, збори колективу, семінари, педагогічні читання;

- результати ведення вчителями та учнями науково-дослідницької роботи (Малої академії наук, наповнення персональних сайтів тощо) оформляються українською мовою;

- тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою;

- інтер’єр та оформлення шкільного приміщення, навчальних кабінетів здійснюється державною мовою;

- у всіх класних кімнатах представлено національну символіку, український колорит;

- в шкільній бібліотеці оформлені тематичні полички та папки: «Українська національна символіка», «Мова – душа народу»;

- постійно діють виставки до Дня народження українських письменників та поетів;

- з метою національної-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу, проводяться різноманітні виховні заходи: конкурси ораторського мистецтва, українські ігри та козацькі забави тощо;

- з метою національної-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу на базі закладу діє військово-патріотичний клуб «Нащадки Калниша».

Таким чином, в школі проводилась спланована системна робота щодо впровадження мовного законодавства. У наступному навчальному році слід продовжити розпочату роботу і звернути особливу вагу на раціональність розподілу годин української мови у варіативній складовій навчального плану.

Впровадження ІКТ

Відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти», Наказу МОН України від 01 вересня 2023 року № 755 «Про організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання», зокрема щодо використання цифрових платформ та інструментів для навчання, Листа МОН України від 02 липня 2023 року № 1/9-367 – містить рекомендації щодо організації дистанційного навчання під час воєнного стану, акцентує на забезпеченні доступу до електронних ресурсів та безпечному освітньому середовищі, Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні 2023-2027 рр. (затверджена наказом МОН від 15 червня 2023 року № 465) – нова стратегія розвитку дистанційної освіти, що включає оновлені вимоги до навчальних платформ, інструментів для взаємодії учнів та педагогів впровадження цифрової грамотності пріоритетними напрямками діяльності школи у 2023/2024 навчальному році щодо впровадження ІКТ були:

- впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у освітній процес;

- використання освітніх платформ «Googl classroom», «Всеосвіта», «На урок», месенджерів "Viber» під час організації дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень під час поширення корона вірусної інфекції;

- формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;

- удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу;

- оптимізація освітнього менеджмента на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності.

Головна мета школи в питанні впровадження сучасних інформаційних технологій – надання нового підходу до інформатизації системи освіти, що передбачає виконання наступних складових:

- створення умов для оволодіння учнями та вчителями сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями;

- підвищення якості навчання завдяки використанню інформаційних ресурсів Internet;

- інтенсифікація освітнього процесу й активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів;

- створення умов для широкого впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес (особливо під час карантинних обмежень);

- підвищення ефективності управління закладом загальної освіти;

- створення умов для активації школи у електронному ресурсі «ІСУО» та «ЄДЕБО».

Упродовж 2023-2024 навчального року здійснено наступні заходи щодо інформатизації та комп’ютеризації школи:

- продовжено роботу щодо створення і постійного оновлення веб-сайту школи;

- заохочується навчання вчителів-предметників «Користувач ПК» щодо використання комп’ютера;

- вводиться в практику роботи проведення уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій;

- приведено матеріальну базу та навчально-методичне забезпечення кабінету інформатики у відповідність до нормативів, вимог та державних стандартів;

- отримані раніше від спонсорів мультимедійні проєктори використовуються для забезпечення більш високої якості проведення уроків, позакласних заходів, педагогічних рад, нарад, семінарів, конференцій тощо.

Таким чином, в школі проводилась системна робота з впровадження ІКТ. Але серед значних недоліків слід назвати: володіння ІКТ повною мірою не всіма педагогічними працівниками.

Особливості діяльності закладу в умовах воєнного стану

Освітнє середовище закладу є безпечним, комфортним, розвиваючим, вільним від будь-яких проявів насилля. У закладі, створено комфортні і безпечні умови навчання та праці.

Для здобувачів освіти та працівників закладу проводились інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності, навчання з правил поведінки в умовах воєнного стану, надзвичайних ситуацій, протимінної безпеки.

У закладі освіти створено всі умови для отримання знань учнями і здобуття якісної освіти в умовах воєнного стану. Відповідно до Освітньої програми, заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем. Освітній процес в закладі був організований в очному та дистанційному форматах. Під час організації навчання з допомогою технологій дистанційного навчання було дотримано принцип академічної свободи вчителів у виборі платформ, форм і методів навчання, враховано технічні можливості забезпечення дистанційного навчання вчителями та учнями. Основна діяльність була спрямована на організацію навчання на платформі Zoom.

Результати навчальних досягнень учнів

Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність формувального оцінювання у 1-4-х класах. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів здійснювалось вербально, у 5-11 класах – за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів. У 2023-2024 навчальному році традиційно освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою запровадження профільного навчання та додаткових годин на вивчення окремих предметів.

За підсумками 2023-2024 навчального року із 101 учнів 1-11-х класів:

• 28 учнів 1-4-х класів оцінені вербально;

• 73 учні 5-11-х класів атестовані з усіх предметів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних предметів;

• 94 учні переведені до наступних класів;

• 7 учнів 11-го класу отримали свідоцтво про здобуття повної загальної середної освіти;

За результатми моніторингу якість навчальних досягнень учнів становить 28% (без початкової школи). Серед значних недоліків у роботі вчителів-предметників слід зазначити, що 36% учнів школи мають середній рівень навчальних досягнень та 9% початковий рівні за 12-бальною шкалою. Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.

Інклюзивне навчання

На виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року № 872 (зі змінами від 2023 року) «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 року № 88 (зі змінами від 2023 року) «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету на підтримку осіб з особливими освітніми потребами», Наказу Міністерства освіти і науки України від 23 червня 2023 року № 653 «Про затвердження Положення про функціонування інклюзивно-ресурсних центрів», Наказу Міністерства освіти і науки України від 14 квітня 2023 року № 465 «Про оновлення Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти», а також на підставі листа Міністерства освіти і науки України від 15 січня 2023 року № 1/9-87 «Щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану», в закладі освіти організовано інклюзивне навчання, забезпечено супровід дітей з особливими освітніми потребами та реалізовано права на якісну освіту, виснвків засідання психолого-медико-педагогічної консультації, заяв батьків та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання їх соціалізацію та інтеграцію в суспільстві у 2023-2024 навчальному році було організовано інклюзивне навчання для учнів 5 та 6 класів – Ярош Ангеліни та Романенко Меланії.

Для організаційно-методичного забезпечення інклюзивного навчання були розроблені «Заходи по організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами», видані накази по школі.

Для учениць з особливими освітніми потребами наказом було затверджено склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої на постійній основі були залучені вчителі-предметники, які викладають у даних інклюзивних класах та інші залучені фахівці. Команда супроводу в складі постійних учасників та залучених фахівців в активній співпраці з батьками учнів з особливими освітніми потребами розробили індивідуальні програми розвитку для кожної дитини та систематично проводили моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини.

Були затверджені адаптовані та модифіковані навчальні програми для реалізації інклюзивного навчання. Корекційно-розвиткові заняття проводилися працівниками Миколаївського ЗЗСО згідно навчального плану, облік занять здійснювався в окремих журналах.

Контроль за організацією інклюзивного навчання у 5,6 класах та роботою вчителя-асистента здійснювався поточно та щомісячно (проведення навчальних занять за розкладом, облік проведення занять та якість їх оформлення, перевірка журналів інклюзивного навчання, документації асистентів вчителів) заступником директора з навчально-виховної роботи Оксаною Каленською.

Контроль індивідуальних навчальних програм з предметів із відповідною їх модифікацією та адаптацією, перевірка та затвердження календарного планування, організація методичної роботи, щодо розвитку компетентностей педагогів інклюзивних класів, методичний супровід навчання учнів з ООП, аналіз результативності навчального процесу та рівень навчальних досягнень учнів здійснювався заступником директора з навчально-виховної роботи Оксаною Каленською.

Навчання учнів здійснювалось з урахуванням особливостей освітніх потреб учнів на основі використання особистісно-орієнтованого підходу. Оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами здійснювалось згідно критеріїв оцінювання.

Питання організації інклюзивного навчання розглядались на нараді при директорові (грудень 2023 року, травень 2024 року) та засіданнях команд супроводу.

Упродовж 2022-2023 навчального року постійно проводилася інформаційно-просвітницька робота та заходи щодо організації взаємодії та взаємопорозуміння між учасниками освітнього процесу, формування толерантного ставлення до учнів з ООП.

Учениці з особливими освітніми потребами упродовж 2023-2024 навчального року залучалися до різноманітних виховних заходів шкільного та міського рівнів.

Участь учнів в інтелектуальних конкурсах та олімпіадах

Через воєнний стан учні закладу освіти не брали участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. Але діти взяли участь у мистецьких конкурсах та отримали призові місця: Гвоздецька Е. (5 кл.) міський етап обласного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (номінація «Оригінальний жанр»); міський етап обласного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (номінація «Пейзаж»); міський етап Всеукраїнського конкурсу на написання есе «Війна за СВІЙ шлях»; відкритий літературний конкурс ім. Йосипа Дудки «Собори душ»; міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; обласний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; Некроєнко Б. ( 7 клас) – III місце у ІІ Всеукраїнському конкурсі дитячо-юнацької творчості «Чарівна осінь»; Мисюра А. ( 7 клас) – ІІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу на написання есе «Війна за СВІЙ шлях»; Федько С. ( 7 клас) – I місце у відкритому літературному конкурсі ім. Йосипа Дудки «Собори душ», Ленець О. ( 8 клас) – II місце у міському етапі обласного соціально-освітнього проєкту «Зберігаємо історію – творимо майбутнє»; Гвоздецька А. ( 9 клас) – I місце у міському етапі обласного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (номінація «Оригінальний жанр»), I місце у міському етапі обласного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (номінація «Пейзаж»), II місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу на написання есе «Війна за СВІЙ шлях», II місце у відкритому літературному конкурсі ім. Йосипа Дудки «Собори душ», I місце у міському етапі обласного соціально-освітнього проєкту «Зберігаємо історію – творимо майбутнє», I місце у Всеукраїнському дистанційному багатожанровому конкурсі талантів «Нащадки козацького роду», I місце у Міжнародному конкурсі мистецтв «AUTUMN STAR», I місце у Міжнародному конкурсі мистецтв «Живе коріння», I місце у Обласному фестивалі дитячої творчості «З любов’ю до вчителя», гран-прі у Всеукраїнському багатожанровому фестивалі-конкурсі «Зимовий фестиваль Святого Миколая», номінація ВТК; міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; обласний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; рій «Нащадки Калниша» гра «Сокіл» («Джура») – загальнокомандне I місце регіональний етап, команда школи - ІІ місце обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»).

Щорічно, згідно з графіком, в школі проводяться предметні тижні. Тут всі охочі школярі можуть проявити себе і в ролі організатора, і в ролі учасника команди. Протягом 2023-2024 навчального року проведено Тиждень української мови, Тиждень правових знань, Тиждень основ безпеки життєдіяльності. Популяризація досягнень творчо обдарованих дітей здійснювалася через шкільний сайт, спільноти у соціальних мережах. Якість освіти здобувачів освіти – це показник рівня професійної майстерності педагогічного колективу, який характеризує не наскільки доцільно вчителі підбирають форми і методи навчання, а наскільки ефективно проводять уроки, як впроваджують інноваційні технології для підвищення результативності освітнього процесу. Цьогоріч відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.11.2023 №3438-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підсумкової атестації та вступної кампанії 2024 року» та реалізацію Закону України «Про внесення змін до Розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), воєнного стану в Україні учні 4, 9, 11 класів були звільнені від проходження ДПА.

Науково-методична робота

На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку, інших нормативних документів Міністерства освіти і науки України заклад освіти створював оптимальні умови для забезпечення конституційного права кожного громадянина на доступну, безоплатну і якісну освіту, отримання молоддю повної загальної середньої освіти. Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту, який відповідає сучасним нормативно-правовим документам, що регламентують діяльність загальноосвітніх закладів.

Методична робота педагогічного колективу була спрямована на створення оптимальних умов для підвищення професійної майстерності вчителів, передбачала систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка сприяла підвищенню рівня методичної і фахової компетентності педагогічних працівників школи, впровадження в практику досягнень педагогічної науки, інноваційних освітніх технологій, передового досвіду, а саме:

- створення умов для розвитку інноваційної діяльності, педагогічної ініціативи вчителів для забезпечення рівного доступу кожної дитини до якісної освіти та отримання повної загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів;

- оновлення освітнього процесу шляхом активного впровадження інноваційних технологій та поглиблення науково-теоретичної роботи;

- підвищення професійної компетентності вчителів;

- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін, оволодіння технологіями пошуку і опрацювання необхідної інформації в Інтернеті та залучення учителів до використання інформаційних ресурсів;

- сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної методичної роботи з метою безперервного підвищення кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.

Робота над єдиною методичною темою підняла на більш високий рівень теоретичну підготовку кожного вчителя, надала чіткості, цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів, активізувала форми методичної роботи.

Науково-методична робота в закладі освіти проводилася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».

У школі визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та ухвалює рішення з основних питань діяльності школи; шкільні педагогічні спільноти. Аналіз методичної роботи засвідчив, що протягом навчального року значно підвищився рівень педагогічної майстерності вчителів. Система методичної роботи була спрямована на розвиток творчої особистості учня та вчителя. Головні зусилля були зосереджені на наданні реальної дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій навчання, ефективному втіленню інновацій, забезпеченні оптимальних умов для підготовки та роботи вчителів в умовах Нової української школи.

Річний звіт


про діяльність Миколаївського закладу освіти

I-III ступенів Роменської міської ради Сумської області

у 2022/2023 навчальному році

Робота Миколаївського ЗЗСО у 2022/2023 навчальному році була спрямована на виконання Стратегії розвитку закладу, Освітньої програми закладу (1-11 класи), річного плану роботи на 2022/2023 навчальний рік.

У 2022-2023 навчальному році педагогічний колектив закладу продовжував працювати над реалізацією педагогічної проблеми: «Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування ключових компетентностей учнів на основі використання методів активного навчання та виховання», методичної проблеми: «Соціалізації особистості здобувача освіти через створення сприятливого освітнього середовища в умовах Нової Української Школи» та виховної проблеми: «Гармонійне поєднання різноманітних засобів, форм виховання на основі гуманістичного осмислення внутрішнього світу особистості».

Основні напрями роботи школи у 2022-2023 навчальному році:

- удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу;

- створення умов для варіативності навчання й ужиття заходів щодо

впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес,

продовження роботи НУШ, інклюзивного навчання;

- робота над реалізацією нових навчальних планів з урахуванням нових стандартів освіти;

- залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю

закладу освіти;

- удосконалення дистанційного навчання та роботи закладу освіти за умов

карантину через COVID–19;

- розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження профільного

навчання;

- здійснення дистанційного та змішаного навчання в умовах воєнного стану.

Мережа класів та контингент учнів

Педагогічним колективом закладу проводиться робота щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початок 2022–2023 навчального року у закладі було відкрито 11 класів. Середня наповнюваність:

у 1 –4 класах – 9 учнів

у 5 –10 класах – 8 учнів

У 4 та 5 класах навчалися 2 учениці за інклюзивною формою навчання, відповідно у закладі працювали 2 асистентів учителя. У 2022-2023 навчальному році працювало 4 групи подовженого дня, які відвідувало майже 35 учнів початкових класів. Групи працювали за рахунок державного бюджету. Для роботи ГПД було надано навчальні кабінети. Діти, які відвідували ГПД, були охоплені гарячим харчуванням, дотримувалися режиму роботи закладу. Заклад працював у очному режимі. 6 учнів тимчасово перебували за кордоном та навчалися за дистанційною формою навчання, 5 учнів також навчалися за дистанційною формою.

Кількість учнів на початок нового навчального року становила - 102 учні.

Для забезпечення своєчасного й у повному обсязі обліку дітей шкільного віку та учнів, на виконання ст. 53 Конституції України, ст. 13, 665 Закону України «Про освіту», ст.37 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», керуючись п.п.3.6. ч.1ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою контролю за здобуттям учнями повної загальної середньої освіти в мікрорайоні, вчителями школи було проведено облік дітей та підлітків шкільного віку, було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку, які проживають за територією обслуговування закладу.

Адміністрацією та педагогічним колективом закладу було:

- складено список дітей майбутніх першокласників на 2023/2024 навчальний рік;

- складено та подано до відділу освіти статистичні звіти за затвердженими формами про кількість дітей і підлітків шкільного віку території обслуговування школи;

- складено та подано до відділу освіти статистичний звіт Форма ЗНЗ, ЗНЗ-1;

- перевірено списки дітей і підлітків шкільного віку з вадами розумового та фізичного розвитку, які повинні навчатися у закладах освіти для дітей, що потребують соціальної допомоги та соціальної реабілітації.

Робота з кадрами

Упродовж року заклад освіти в основному був забезпечений кадрами.

У закладі на кінець 2022-2023 навчального року працювало 33 працівника. Із них 22 – педагогічні працівники, 11 – технічних працівників та обслуговуючий персонал: директор – 1 ставка; заступник директора з навчально-виховної роботи – 1 ставка; бібліотекар – 0,25 ставки; асистент вчителя – 2 ставки; педагог-організатор – 1 ставка. Серед педагогічних працівників 4 педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, 12 мають І кваліфікаційну категорію, 2 педагоги мають II кваліфікаційну категорію, 1 – спеціаліст, 3 педагогів – 11-й тарифний розряд. Серед зазначених вище педагогічних працівників 4 мають педагогічне звання «старший учитель».

Якісний склад вчителів-предметників має наступний розподіл за кваліфікаційними категоріями:

1 Вища категорія 4 17,5 %
2 11 тарифний розряд 3 14 %
3 ІІ категорія 2 9 %
4 І категорія 12 55 %
5 Спеціаліст 1 4,5 %
6 «Старший учитель» 4 18 %

У школі упродовж 2022/2023 навчального року працювало:

- вчителів, що отримують пенсію за віком – 2 осіб.

Таким чином, в школі проводилась системна робота по забезпеченню освітнього процесу кваліфікованими кадрами, проводилась робота з соціального захисту учителів. У наступному навчальному році слід посилити роботу з питань:

- 100%-го забезпечення школи педагогічними кадрами відповідно до фаху;

- працювати в напрямку омолодження педагогічного колективу;

- працювати в напрямку забезпечення соціального захисту вчителів;

- знаходити можливості для матеріального стимулювання якісної роботи педагогів.

Упровадження мовного законодавства

У 2022-2023 навчальному році в закладі освіти реалізовувалися практичні заходи щодо впровадження мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. Відповідно до вимог статті 10 Конституції України у школі систематично проводилася робота щодо забезпечення державної політики всіх рівнів та дотримання чинного законодавства. Освітній процес здійснювався державною мовою.

Основними найважливішими напрямки діяльності педагогічного колективу закладу освіти були:

- створення національної системи виховання та освіти, орієнтованої на духовно вільну, творчу, гармонійно розвинену особистість національно свідомих громадян;

- забезпечення умов для постійного перебування школярів під впливом духовної культури українського народу з метою розкриття та розвитку їх природних здібностей;

- залучення дітей раннього віку до культури та історії свого народу;

- створення умов для перебування учнів під безпосереднім формуючим впливом україномовного середовища;

- здійснення естетичного та емоційного розвитку дітей засобами народного мистецтва та різноманітних видів усної народної творчості.

- заклад освіти проводить набір дітей в 1-й клас лише з українською мовою навчання;

- школа працює за навчальним планом з українською мовою навчання;

- при складанні навчального плану в поточному навчальному році були використані додаткові години з варіативної складової на вивчення: української мови у 5-9 класах;

- державною мовою викладаються всі навчальні дисципліни інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти;

- учнів, що не вивчають українську мову, в школі немає;

- всі члени педагогічного колективу школи володіють державною мовою на належному рівні та постійно працюють над підвищенням культури українського мовлення, через систему самоосвітньої роботи;

- діловодство та ведення шкільної документації, взаємовідносини з державними, громадськими організаціями ведеться виключно державною мовою;

- державною мовою проводяться засідання педагогічної ради, ради закладу, виробничі наради, збори колективу, семінари, педагогічні читання;

- результати ведення вчителями та учнями науково-дослідницької роботи (Малої академії наук, наповнення персональних сайтів тощо) оформляються українською мовою;

- тексти оголошень і повідомлень, плакатів, афіш, реклами виконуються українською мовою;

- інтер’єр та оформлення шкільного приміщення, навчальних кабінетів здійснюється державною мовою;

- у всіх класних кімнатах представлено національну символіку, український колорит;

- в шкільній бібліотеці оформлені тематичні полички та папки: “Українська національна символіка”, “Мова – душа народу»;

- постійно діють виставки до Дня народження українських письменників та поетів;

- з метою національної-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу, проводяться різноманітні виховні заходи: конкурси ораторського мистецтва, українські ігри та козацькі забави тощо;

- з метою національної-патріотичного виховання, усвідомлення своєї етнічної спільноти, утвердження національної гідності, виховання любові до рідної землі, свого народу на базі закладу дії військово-патріотичний клуб «Нащадки Калниша».

Таким чином, в школі проводилась спланована системна робота щодо впровадження мовного законодавства. У наступному навчальному році слід продовжити розпочату роботу і звернути особливу вагу на раціональність розподілу годин української мови у варіативній складовій навчального плану.

Впровадження ІКТ

Відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти», Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні (2015), від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», пріоритетними напрямками діяльності школи у 2022/2023 навчальному році щодо впровадження ІКТ були:

- впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у освітній процес;

- використання освітніх платформ «Googl classroom», «Всеосвіта», «На урок», месенджерів "Viber» під час організації дистанційного навчання в умовах карантинних обмежень під час поширення корона вірусної інфекції;

- формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;

- удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу;

- оптимізація освітнього менеджмента на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності.

Головна мета школи в питанні впровадження сучасних інформаційних технологій – надання нового підходу до інформатизації системи освіти, що передбачає виконання наступних складових:

- створення умов для оволодіння учнями та вчителями сучасними інформаційними і комунікаційними технологіями;

- підвищення якості навчання завдяки використанню інформаційних ресурсів Internet;

- інтенсифікація освітнього процесу й активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів;

- створення умов для широкого впровадження нових інформаційних технологій в освітній процес (особливо під час карантинних обмежень);

- підвищення ефективності управління закладом загальної освіти;

- створення умов для активації школи у електронному ресурсі «ІСУО» та «ЄДЕБО».

Упродовж 2022-2023 навчального року здійснено наступні заходи щодо інформатизації та комп’ютеризації школи:

- продовжено роботу щодо створення і постійного оновлення веб-сайту школи;

- заохочується навчання вчителів-предметників «Користувач ПК» щодо використання комп’ютера;

- вводиться в практику роботи проведення уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій;

- приведено матеріальну базу та навчально-методичне забезпечення кабінету інформатики у відповідність до нормативів, вимог та державних стандартів;

-

- отримані раніше від спонсорів мультимедійні проєктори використовуються для забезпечення більш високої якості проведення уроків, позакласних заходів, педагогічних рад, нарад, семінарів, конференцій тощо.

Таким чином, в школі проводилась системна робота з впровадження ІКТ. Але серед значних недоліків слід назвати: володіння ІКТ повною мірою не всіма педагогічними працівниками.

Тому у 2023-2024 навчальному році слід продовжити:

- навчання педагогічних працівників щодо оволодіння ІКТ, особливо інструментами дистанційного навчання;

- забезпечення більш широким колом електронних навчальних посібників для використання у освітньому процесі;

- забезпечення ефективної роботи учасників освітнього процесу у електронних ресурсах «ІСОУ», «ЄДЕБО» та «КУРС. ШКОЛА».

Особливості діяльності закладу в умовах воєнного стану

Освітнє середовище закладу є безпечним, комфортним, розвиваючим, вільним від будь-яких проявів насилля. У закладі, створено комфортні і безпечні умови навчання та праці.

Для здобувачів освіти та працівників закладу проводились інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності, навчання з правил поведінки в умовах воєнного стану, надзвичайних ситуацій, протимінної безпеки.

У закладі освіти створено всі умови для отримання знань учнями і здобуття якісної освіти в умовах воєнного стану. Відповідно до Освітньої програми, заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем. Освітній процес в закладі був організований в очному та дистанційному форматах. Під час організації навчання з допомогою технологій дистанційного навчання було дотримано принцип академічної свободи вчителів у виборі платформ, форм і методів навчання, враховано технічні можливості забезпечення дистанційного навчання вчителями та учнями. Основна діяльність була спрямована на організацію навчання на платформі Zoom.

Результати навчальних досягнень учнів

Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання у 1-3-х класах. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-3-х класів здійснювалось вербально, учнів 4 класу – рівнево, 5-9-ів класах – за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів. У 2022-2023 навчальному році традиційно освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Систематично здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою запровадження профільного навчання та додаткових годин на вивчення окремих предметів.

За підсумками 2022-2023 навчального року із 101 учнів 1-11-х класів:

• 22 учні 1-3-х класів оцінені вербально;

• 79 учнів 4-11-х класів атестовані з усіх предметів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних предметів;

• 95 учнів переведено до наступних класів;

• 6 учнів 11-го класу отримали свідоцтво про здобуття повної середної освіти;

За результатми моніторингу якість навчальних досягнень учнів становить 23% (без початкової школи). Серед значних недоліків у роботі вчителів-предметників слід зазначити, що 38% учнів школи мають середній рівень навчальних досягнень.та 4% початковий рівні за 12-бальною шкалою. Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на підвищення ефективності роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.

Інклюзивне навчання

На виконання Закону України «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15.08.2011 №872 (зі змінами, внесеними Постановою КМ від 09.08.2017 №588) листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 18.05.2012 року № 1/9 – 384, «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя» від 25.09.2012 року № 1/9-675, Постанови КМУ від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Постанови КМУ від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», Постанови КМУ від 15 листопада 2017 р. № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», Наказу МОНУ від 01.02.2018 № 90, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 226/31678 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205», Наказу МОНУ від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», Наказу МОНУ від 23.04.2018 № 414, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.05.2018 за № 582/32034 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти», листа МОНУ від 05.02.2018 № 2.5-281 (Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах і функціональних обов’язків асистента вчителя), Листа МОНУ від 08.08.2013 № 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами», витягів з протоколів засідання психолого-медико-педагогічної консультації, заяв батьків та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання їх соціалізацію та інтеграцію в суспільстві у 2022-2023 навчальному році було організовано інклюзивне навчання для учнів 4 та 5 класів – Ярош Ангеліни та Романенко Меланії.

Для організаційно-методичного забезпечення інклюзивного навчання були розроблені «Заходи по організації інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами», видані накази по школі.

Для учениць з особливими освітніми потребами наказом було затверджено склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої на постійній основі були залучені вчителі-предметники, які викладають у даних інклюзивних класах та інші залучені фахівці. Команда супроводу в складі постійних учасників та залучених фахівців в активній співпраці з батьками учнів з особливими освітніми потребами розробили індивідуальні програми розвитку для кожної дитини та систематично проводили моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини.

Були затверджені адаптовані та модифіковані навчальні програми для реалізації інклюзивного навчання. Корекційно-розвиткові заняття проводилися працівниками Миколаївського ЗЗСО згідно навчального плану, облік занять здійснювався в окремих журналах.

Контроль за організацією інклюзивного навчання у 4,5 класах та роботою вчителя-асистента здійснювався поточно та щомісячно (проведення навчальних занять за розкладом, облік проведення занять та якість їх оформлення, перевірка журналів інклюзивного навчання, документації асистентів вчителів) заступником директора з навчально-виховної роботи Оксаною Каленською.

Контроль індивідуальних навчальних програм з предметів із відповідною їх модифікацією, перевірка та затвердження календарного планування, організація методичної роботи, щодо розвитку компетентностей педагогів інклюзивних класів, методичний супровід навчання учнів з ООП, аналіз результативності навчального процесу та рівень навчальних досягнень учнів здійснювався заступником директора з навчально-виховної роботи Оксаною Каленською.

Навчання учнів здійснювалось з урахуванням особливостей освітніх потреб учнів на основі використання особистісно-орієнтованого підходу. Оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами здійснювалось згідно критеріїв оцінювання.

Питання організації інклюзивного навчання розглядались на нараді при директорові (грудень 2022 року, травень 2023 року).

Упродовж 2022-2023 навчального року постійно проводилася інформаційно-просвітницька робота та заходи щодо організації взаємодії та взаємопорозуміння між учасниками освітнього процесу, формування толерантного ставлення до учнів з ООП.

Учениці з особливими освітніми потребами упродовж 2022-2023 навчального року залучалися до різноманітних виховних заходів шкільного та міського рівнів.

Участь учнів в інтелектуальних конкурсах та олімпіадах

Через воєнний стан учні закладу освіти не брали участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. Але діти взяли участь у мистецьких конкурсах та отримали призові місця: ІІІ місце Обласний етап Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу». Номінація «Поезія» (вірш). Середня вікова група; ІІ місце Міський конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (Номінація «Флора і фауна»); ІІ місце Міський конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» (Номінація «Позажанрове фото»); ІІ місце Міський етап обласного соціально-освітнього проєкту «Зберігаємо історію – творимо майбутнє»; І місце Всеукраїнський літературний конкурс «Моє слово»; ІІ місце Всеукраїнський конкурс творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу», присвячений Дню захисника України (онлайн формат). Номінація «Поезія» – Гвоздецька Альбіна (8 клас); І місце Всеукраїнський літературний конкурс «Моє слово» - Гвоздецька Евеліна (4 клас); Гвоздецька А. (8 кл.) - ІІІ місце обласний етап Всеукраїнського конкурсу творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу», присвячений Дню захисника України, ІІ місце - Всеукраїнський конкурс творчості дітей та учнівської молоді «За нашу свободу», присвячений Дню захисника України, І місце - міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера», І місце - відкритий літературний конкурс для дітей та молоді «Собори душ» імені Йосипа Дудки; Гвоздецька Е. - ІІ місце - відкритий літературний конкурс для дітей та молоді «Собори душ» імені Йосипа Дудки, І місце - міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; Федько Д. - ІІІ місце - відкритий літературний конкурс для дітей та молоді «Собори душ» імені Йосипа Дудки, ІІІ місце - міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; Мисюра А.- ІІ місце -відкритий літературний конкурс для дітей та молоді «Собори душ» імені Йосипа Дудки, ІІ місце - міський етап обласного літературного конкурсу «Проба пера»; команда школи - ІІ місце - районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Рятівник», команда школи - ІІ місце - районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Відун», команда школи - І місце - районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Впоряд»¸команда школи - І місце - обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Рятівник», команда школи - ІІ місце, обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Перетягування линви», команда школи - І місце - обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»), конкурс «Впоряд», команда школи - ІІ місце обласний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької національно-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»).

Щорічно, згідно з графіком, в школі проводяться предметні тижні. Тут всі охочі школярі можуть проявити себе і в ролі організатора, і в ролі учасника команди. Протягом 2022-2023 навчального року проведено Тиждень української мови, Тиждень правових знань, Тиждень основ безпеки життєдіяльності. Популяризація досягнень творчо обдарованих дітей здійснювалася через шкільний сайт, спільноти у соціальних мережах. Якість освіти здобувачів освіти – це показник рівня професійної майстерності педагогічного колективу, який характеризує не наскільки доцільно вчителі підбирають форми і методи навчання, а наскільки ефективно проводять уроки, як впроваджують інноваційні технології для підвищення результативності освітнього процесу. Цьогоріч відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.01.2023 №19 «Про звільнення від проходження ДПА учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти» та реалізацію Закону України «Про внесення змін до Розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) учні 4, 9 класів були звільнені від проходження ДПА.

Кiлькiсть переглядiв: 288

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.